среда, 20 ноября 2019 г.

აღდგენილი კავშირი ინფორმაციასა და სიმართლეს შორის

აღდგენილი კავშირი ინფორმაციასა და სიმართლეს შორის

 „თუ თქვენს ინფორმაციას სიმართლის პრეტენზია აქვს, შეინარჩუნეთ იგი და დაიტოვეთ  მუდმივი გადამოწმების შესაძლებლობა“
 „ადამიანები არ აცნობიერებენ მიმდინარე მოვლენების აბსურდულობას, თუ დაბადებიდან არ აკვირდებიან მათ“.

ფულის ისტორია არის ისტორია იმის შესახებ, თუ თანდათანობით როგორ გადადიოდნენ ადამიანები ღირებულებითი ობიექტების გამოყენებიდან მხოლოდ მათ შესახებ ინფორმაციის გამოყენებაზე.
რატომღაც ჩვენ ყოველთვის გვთავაზობდნენ ფინანსურ ინფორმაციას რაღაც  განსაკუთრებული გზით გასაგებად. „ჩვენ ვიზრუნებთ ყველაფერზე“, - თავაზიანად გვთავაზობენ დახმარებას ბანკირები. – „ბოლოს და ბოლოს, ჩვენ სპეციალისტები ფულის სფეროში ვართ“.
„უკაცრავად, მაგრამ ხომ არ გგონიათ, პატივცემულო ბანკირო, რომ ფული  მოითხოვს არა ფულის სფეროში სპეციალისტის ყურადღებას, არამედ ინფორმაციის დარგში სპეციალისტის?“
სატოში ნაკომოტოსთვის ნათელი იყო, რომ ეს კითხვა ბანკირს, ალბათ, არ მოეწონებოდა, როგორც მეტად მამხილებელი და პირდაპირი, რადგან თუ ფული ჩვენს დროში ინფორმაცია გახდა, მაშინ მას ინფორმაციასავით უნდა მოეპყრო. ხოლო ისეთი მგრძნობიარე სფერო, როგორიც ინფორმაციაა, არ ითმენს დამახინჯებებს. თუმცა რატომ არ ითმენს? ძალიან კარგად ითმენს! თუ სიტყვის „დამახინჯების“ ნაცვლად გამოიყენებენ სიტყვას „პირობა“, მაშინ ინფორმაცია ხდება პირობითი.
ცოტა რამ ისტორიის შესახებ: ადრე ყველაფერი, რაც ითხოვდა ყველასთვის გასაგებ შრომას, ღირებულების ობიექტს წარმოადგენდა. რაც უფრო რთულია შრომა და მეტი ძალისხმევა სჭირდება მას, მით უფრო ღირებულია მისი შედეგი. იშვიათი ლითონების მოპოვება ბუნებრივი გზით იძლეოდა მის ფულის სახით გამოყენების შესაძლებლობას. მაგრამ ლითონის გამოყენება არც თუ ისე მოსახერხებელია. გაცილებით მოსახერხებელია ლითონის შენახვა, თან  კი ქაღალდის ხელშეკრულების ან თამასუქის ტარება. სწორედ ამ სახით არის ცნობილი ჩვენთვის  თანამედროვე ფული. ფულის ბანკნოტს, ისევე როგორც მის წინამორბედს - სათამასუქო ხელშეკრულებას, არ გააჩნია დამოუკიდებელი ღირებულება. მნიშვნელოვანია მხოლოდ, რომ მათი ინფორმაციული შინაარსი სავალდებულოდ იყოს გამოსაყენებელი.
მაგრამ, ნუთუ რაიმე ისე არ ხდება არა თვით ობიექტის გამოყენების კონცეფციასთან, არამედ მის შესახებ ინფორმაციასთან დაკავშირებით? ეს ხომ ძალიან მოსახერხებელია!
საქმე ისაა, რომ თუ გამოიყენება არა თავად ობიექტი, არამედ მხოლოდ ინფორმაცია მის შესახებ, მაშინ ამაზე საუბარი უნდა იყოს როგორც ინფორმაციის შესახებ, ამავე დროს უნდა გავიხსენოთ მისი ყველა დადებითი და უარყოფითი მხარე. მაგალითად, სიმართლედ რომ იყოს აღიარებული, ინფორმაცია მოთხოვნებს უყენებს თავის თავს, შენახვის, დამუშავების და გადაცემის მეთოდებს. ყველა ეს მოთხოვნა გამომდინარეობს ერთი მარტივი მიზეზიდან - ინფორმაციამ არ უნდა დაკარგოს მისი ყველაზე მნიშვნელოვანი თვისება - საიმედოობა. ინფორმაციის ნებისმიერი ცვლილება ან პირობითობა მოითხოვს ურთიერთობაში მონაწილეთა თანხმობას.
კლასიკური გაგებით, ფულის კუპიურა ვალდებულების მატარებელია წარმდგენისთვის მის შესასრულებლად. როგორც თამასუქი, ეს ვალდებულებები ტექსტური სახით დეტალურად და ზუსტად იყო აღწერილი, ორაზროვანი და არაერთმნიშვნელოვანი ინტერპრეტაციის გარეშე. „ამის წარმომდგენს  მიეცეს ერთი ფუთი ოქრო“.
კუპიურის სახით ემიტენტის ყველაზე გაბედული ვალდებულებები ფიქსირდებოდა ისეთი  ფრაზებით, როგორიცაა „უზრუნველყოფილია ოქროთი“.
თანამედროვე ვარიანტში ემიტენტის არავითარი დაპირებები და ვალდებულებები არ არსებობს, პირობითი ციფრული ნომინალისა და ლამაზი მოხატულობის, გაუგებარი სიმბოლოებისა და ფრაზების გარდა. „In god we trust“ - თუნდაც იმის დაზუსტების  გარეშე,  თუ კონკრეტულად  რომელი ღმერთია.
უფრო მეტიც, ემიტენტის ვალდებულებები, რომელიც ბეჭდავს ფულებს, შეცვლილია მათი ვალდებულებებით, ვინც ამ ფულს იყენებს. მაგრამ როგორ გახდა ეს შესაძლებელი? სად გაქრა ემიტენტის ვალდებულებები?
საქმე ისაა, რომ თუ თამასუქი გაჩნდა, როგორც ღირებულების ობიექტის საინფორმაციო საშუალება, რომელიც ამ თამასუქის უზრუნველყოფის რეალური საგანია, მაშინ თანამედროვე ფულად ნიშნებს არ აქვთ უზრუნველყოფის კონცეპტუალური მნიშვნელობა, ეს მხოლოდ ვალის ვალდებულებების ნომინალური გამოხატულებაა. თანამედროვე ფული თავის არსებობას იწყებს, როგორც სხვის ვალი. ვალთან დაკავშირებული ვალდებულებების შესრულება შეესაბამება შესაბამისი მატერიალური უზრუნველყოფის აღმოცენებას. ამიტომ, თუ დაისმევა კითხვა: „რა არის პირველადი? ფული თუ მისი უზრუნველყოფა“, შეგიძლიათ იხილოთ სრული ანალოგია კითხვასთან „ქათმისა თუ კვერცხის“ შესახებ. მაგრამ ერთი ციკლის დასრულების შემდეგ - შემდგომი მიზეზ-შედეგობრივი კულბიტია - უმარტივესი ტრიუკი, რომლის მიზეზსაც შეიძლება ეწოდოს შედეგი და პირიქით.
ასე თანდათანობით და შეუმჩნევლად - ფულის ევოლუციის ყველა შესაძლო ვარიანტიდან ყველაზე თითქოს წარმოუდგენელი, რეალობად იქცა. როდესაც ფულის მთავარი შინაარსობრივი მნიშვნელობა იყოს სრულიად კონკრეტული ღირებულების დოკუმენტური მტკიცებულება, შეცვალა პოტენციურმა შესაძლებლობამ იყოს ასეთი.
ცხადია, რომ ამ სიტუაციაში გასაოცარი თვისებაც არის - პოტენციური შეზღუდვების სრული არარსებობა ყველაზე თამამი იდეების დასაფინანსებლად. ეს იძლევა აბსოლუტურად ნებისმიერი ზომის სიცარიელის შევსების შესაძლებლობას, რომელიც ძალიან ხშირად ხორციელდება რეალურ ცხოვრებაში, მაგრამ ზოგჯერ იძენს მსოფლიო  ფინანსური კრიზისის ფორმასაც.
მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, რომ არაფერია ცუდი იმაში, რომ ფული იქცა ინფორმაციად. და არაფერია ცუდი იმაში, რომ თანამედროვე ფულს ბევრი პირობითობა ახლავს თან. ცუდია მხოლოდ ერთადერთი რამ - ძალიან ხშირად ეს ინფორმაცია არ შეიცავს სიმართლეს, და თავისი ჭეშმარიტი  შინაარსით ორიენტირებულია იმაზე, რომ მაქსიმალური სარგებელი მოუტანოს ამ ინფორმაციის მფლობელს. აბსოლუტურ ნორმად ითვლება თანამედროვე ბანკების ინფორმაციული ჩაკეტილობა, ეს არავის აღელვებს და არ ძაბავს. საკმარისად არის მიჩნეული ბანკების ფინანსური საქმიანობის პერიოდული შემოწმება ცენტრალური ბანკის აუდიტორების მიერ. და მიღებულია, რომ  აუდიტის შედეგებს უჯერებენ (!)
მაგრამ, თუ ფული ინფორმაციად იქცა, მაშინ საღად მოაზროვნე ადამიანმა  თავის თავს მარტივი შეკითხვა უნდა დაუსვას:  „რატომ უნდა ვენდო ამ ინფორმაციას? რა უშლის ხელს ამ ფინანსური სისტემის მეპატრონეს, რომ არ მოახდინოს მანიპულირება თავისი ეგოისტური ინტერესების სასარგებლოდ?“. და პირდაპირ უნდა ითქვას - არაფერი აკავებს ამისგან. ეს ხდება 100%-იანი ალბათობით. ცხოვრების აქსიომაა, თუ ინფორმაცია დახურული და ცენტრალიზებულია, მაშინ მისი  ნდობა არ შეიძლება.
მაგრამ თუ ყველაფერი ასე აშკარად აბსურდულია, რა აიძულებს ადამიანებს გახდნენ ამ სისტემის ნაწილი? რატომ გახდნენ ადამიანები ამ დამახინჯებული იდეის ნებაყოფლობითი მონაწილეები და რატომ არ მოქმედებენ პატიოსანი ადამიანის სასარგებლოდ?
„ადამიანები არ აცნობიერებენ მომხდარის აბსურდულობას, თუ მას დაბადებიდან აკვირდებიან“.
საქმე ისაა, რომ ფინანსური ურთიერთქმედების ნაბიჯ-ნაბიჯ პროცესში, თუნდაც სანდო ინფორმაცია ხშირად არავის სჭირდება „აქ და ახლა“. ყველას ესმის, რომ მისი ნამდვილი საიმედოობის ფაქტი გაირკვევა მხოლოდ გადამოწმების მოქმედების დასრულების შემდეგ. „ამის წარმდგენს მიეცეს ერთი ფუთი ოქრო“ ფაქტი გახდება მხოლოდ ამ ოქროს მიღების შემდეგ. მაგრამ სანამ ეს ფაქტი არ მომხდარაა, ერთი ადამიანის ვალდებულება ბევრჯერ შეიძლება გაიყიდოს მოგებით (ან მოგების გარეშე).
ძალიან მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ სინამდვილეში სანდო ინფორმაცია "აქ და ახლა" ყოველთვის აუცილებელია, მაგრამ მხოლოდ ზოგადი გამოსულელების გამო, რომ მუდმივი გადამოწმება შეუძლებელია, ეს ფინანსურ სფეროში არსად გამოყენებულა.
როგორც გახსოვთ, ხოჯა ნასრედდინი უყოყმანოდ დაჰპირდა ხალიფს, რომ 10 წელიწადში ვირს ასწავლიდა ლაპარაკს ერთი ტომარა ოქროს სანაცვლოდ. მას არ შეეშინდა თავისი სიცოცხლის საფრთხის ქვეშ დაყენება. „ნუთუ არ გეშინია სიცოცხლეს რომ საფრთხეში იგდებ“, - ეკითხებოდნენ მისი გამბედაობით გაკვირვებული ადამიანები. „ათ წელიწადში ან მე მოვკვდები, ან ხალიფა, ან ვირი“, - უპასუხა ნასრედინმა.
სატოში ნაკომოტომ (ბიტკოინის შემქმნელი), რომელიც არ ყოფილა ბანკირი, როგორც ინფორმაციის სპეციალისტმა, რომელიც აცნობიერებდა ამ სიტუაციის აბსურდულობას, როგორც ყოველთვის, პირდაპირ უპასუხა:
„ინფორმაციის სანდოობის მუდმივი შემოწმება შესაძლებელია. მხოლოდ სანდოობის მუდმივი შემოწმება შეიძლება გახდეს ინფორმაციის სანდოობის ერთადერთი კრიტერიუმი“.
ფინანსებს დიდი იმედი ჰქონდათ, რომ გვერდზე დარჩებოდნენ ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარებისგან, დატოვებდნენ მუშაობის ჩვეულ და კომფორტულ მექანიზმებს, რომლის მთავარი არსია ხოჯა ნასრედინის მეთოდი.
მაგრამ სატოში თავის გამოგონებაში ყველას მიმართ დაუნდობელი იყო. თანამედროვე ფულის პირობითი შინაარსისგან განსხვავებით, მან შექმნა ფაქტიური ფული. ღია, მიუკერძოებელი, პროგრამული ალგორითმი - ერთმნიშვნელოვნად განსაზღვრა ფულის ემისის პროცესი - როგორც ჯილდო შესრულებული სამუშაოსთვის. (Proof of Work).  ანუ, არცერთი დაპირება არ გადადებულა სამომავლოდ - ყველაფერი მარტივია - „ჯერ სკამები, შემდეგ ფული“. მუშაობის მტკიცებულების შედეგია ბიტკოინის დაბადება.
ვიმეორებ, ამბავი ბლოკჩეინის და ბიტკოინის შესახებ არ არის ამბავი ფულის შესახებ. ბლოკჩეინის ტექნოლოგიაზე მუშაობის დროს, სატოში ნაკომოტომ ფული კი არ შექმნა, არამედ ინფორმაციის შენახვის უნიკალური საშუალება, რომელიც აძლევს მისი ფლობის გარანტიას მხოლოდ მას, ვინც ეს ინფორმაცია მოიპოვა, და ამავე დროს უზრუნველყოფს მისი „წაკითხვის“ ხელმისაწვდომობას ყველასთვის (მუდმივი გადამოწმება).
ძალიან ბევრმა ადამიანმა თანამედროვე სისტემების მოწყობა მიიღო, როგორც გარდაუვალობა. ძალიან ბევრი ადამიანი მიიჩნევს, რომ ყველაფერი, რაც მის გარშემოა - საუკეთესოა, რაც კაცობრიობამ მოიფიქრა ჩვენი ცხოვრების სფეროში. ჩვენ გვთავაზობენ შევეგუოთ ამ რეალიებს, როგორც ვეგუებით მიწისძვრას და ვულკანურ ამოფრქვევებს.
უბრალოდ იცოდეთ, რომ ეს სიცრუეა. ამჟამად მიმდინარეობს ფინანსური სფეროს მხილება, როგორც უამრავი ადამიანის მძევლად ქცევის ფარული გზისა, რაც ფაქტობრივად ხალხის იძულებისა და მართვის სისტემის ნაწილია.
ამრიგად, პირობითობა (შორეული მომავლისთვის გადადებული მოთხოვნებით) და ფუჭი საწყისი შინაარსი თანამედროვე ფულის მთავარი მახასიათებელია.
ფულმა დაკარგა მატერიალურ სამყაროსთან კავშირი და ამან მისცა მას უპირატესობა განვითარებისთვის, მაგრამ ფულმა რომ დაკარგა შეხება შრომასთან და წარმოებასთან, ეს მათ უბედურებად იქცა. სამყაროს არ აქვს სამართლიანობის არავითარი შანსი, თუ ხელოსნის კეთილსინდისიერი შრომა ხდება ფინანსურ საქმოსანთა  და არამზადების მძევალი.
სატოში ნაკომოტომ დაუბრუნა დაკარგული კავშირი ინფორმაციასა და სიმართლეს, და ეს მხოლოდ ფინანსისტებს არ მოეწონა, რადგან მან ყველა გაათანაბრა მარტივი კრიტერიუმით:  „თუ შენს ინფორმაციას სიმართლის პრეტენზია აქვს, შეინარჩუნე იგი და დაიტოვე  მუდმივი გადამოწმების შესაძლებლობა“.


===


Любовь должна быть Величайшей тайной в мире! Никакие жизненные удобства, расчеты и компромиссы не должны ее касаться."
"Секс — это меньшее из того, что женщина может дать . .Он не настолько уж дорого стоит и достаточно часто встречается, чтобы придавать ему какую-то особую ценность… На самом деле, куда как дороже стоит Нежность — то, что Женщина отдаёт не всем; и даже не всем тем, с кем спит… Нежность не купишь, не украдёшь, не возьмёшь ни обманом, ни силой; и ни с чем не перепутаешь… Нежность — это маленький комочек в солнечном сплетении, который иногда не дает тебе дышать… Нежность — это фото, на которое смотришь, тихо улыбаясь… Нежность — это ощущение тебя на кончиках пальцев, даже если ты далеко… Нежность — это когда я беру твое лицо в ладони, целуя тебя, или просто обнимаю, прижимая к себе все крепче и пытаясь соскучившимися по тебе руками почувствовать тебя всего сразу… Нежность — это задумчивая улыбка в глазах, когда я думаю о тебе. Нежность — это осознание, что есть то место, где тебя всегда так ждут с любовью и с теплотой, немножко с грустью, потому что всем ведь грустно, когда любимых рядом нет… И их всегда так ждут. Ждут на минуту. .Ждут на секунду… Ждут все лето… Ждут на всю жизнь…"
автор неизвестен
================================
Daje ne eto glavnoe, potomuchto mi mojem poluchat i seks i nejnost ot mnogix no ne lubit ix, net udovletvorenia.
glavnoe sama unikalnost glubina jenskoi lichnostii i dushi , kotoraya tolko svoe, kotoroi net zameni, ona edinstvannaia , kogda odin chelovek prinadlejit tolko odnomu cheloveku..tolko eto nastoiashee bezgranichnoe edinenie., postoianni interes kak s svoemu tvoreniu. uvekovechivanie ee.
Dusha ishet svoe a ne luchshee ili podobnoe. .
Nikto ne luchshe, net odinakovix. .net idealnix.
Est nastoashee, estestvennoe i falshivoe, posredstvennoe.
Zakon ne trogat ne svaego , ne trogat chujoe, Vernut Vorovonnoe blago. Priroda istina nikomu ne prinadlejit. Net vlasti nad nimi.
Nadchelovechnost, nadmennost protiv chelovechnosti.
Togda kogda mi naxodisma v Matrixe. sisteme , nashe estestvo prirodnoe zaxvachena sistemoi, poetomu nam prixoditsa zaxvatit krepost chtobi vernut nashi chusvtva ili osvobodit lubimix ot mentalnoi turmi, lojnoi idilii i mertvoi bezmiatojnosti.
Mi podsoznatelno pritigivaem to chto net v nas samix , nedostoushaia chast individualnosti .
Eti nashi chasti mogut bit razbrosani v raznix mestax i v lichnostiax, togda bivaet chto nam ne xvataet 2 cheloveka ,ili dve strani.. no gde bi mi ne naxodilis esli est transecdentnoe edinenie mi vezde doma, vezde xorosho, potomuchto mi bolshe ne ubegaem ot sebia, i emigracia toje vnutrenni put v neizvestnoe to est put k sebe. poetomy nelzia so svoimi
pancirem exat kudata, kak eto delaut infantili gruzini , oni zamorojeni , ne razvivautsa, ne prinimaut neizvestnoe, ne vixodiat iz roddoma, ne otkriti " chujomu"- v sebe i v mire. I Amerikanci toje ne vosprinimaut drugogo, soseda, sociofobia. i obe Amerikanci I Gruzin ne znaut chto znachit bit Amerikancem il i Gruzinom, lojnaia samoidentifikacia , vsia ix jizn eto begstvo ot sebia, bez samoanaliza,.. .,oni ne znaut chto i zachem xotiat, prosto inertno kolektivno ispolnaut programmu, bez samosaznania .
Ochen vajno ostanovitsa, i pochustvovat i virajat tolko svoe vnutrennie emocii, misli i sni. Tolko slushat svou intiuiciu, vnutrenni golos i sledovat ei, opiratsa na sebia, na svoi lichni opit , potom iskat tochki peresechenia s vneshnim mirom.
tolko eto dealet cheloveka lichnostiu. No otkrivat eto nujno tolko blizkomu cheloveku kto ponimaet vas . inache budet zloupotreblenie doveriem., i nikakix posredinkov i kolektiva, krome chestnogo vracha psixoterapevta .
Tot kto ishet luchshee ili idealnoe on razvratom zanimaetsa ,portit , ubivaet prirodnie resursi .
Idealnoe eto doxloe, ne jivaia kartina, zamorojennaia , neprobivaemaia obolochka, kotori bolshe ne razvivaetsa..ne prinimaet ne otdaet. Robot. Imitacia.
Dlia transcendentalnogo opita perexoda, kotori arxi vajna dlia razvitia poiski sebia , ne nujen seks.
A nujen svoi korespodentni individ i privatnost.
Eto znachit chto u bolshistvo ludei par obsalutno pustoi seks ili surogatni duxovni ekstaz , kotori istoshaet i portit lichnost, ludi ne poznaut drug druga i, ne postigaut sut veshei, oni poverxnostni , u nix net jelania poznavat, im nujno gotovoe.
i vmesto garmonii s prirodoi , oni vibrasivautsa iz prirodi, istorii, biografii, pamiati, chuvstv, stanovatsa bezdushnimi, egoistami, eto razrushitelni seks ili sviazi kotori otchujdaet ot sebia..(Dusha=nematerialnaia otdacha) , vmesto togo chtobi stat blagorodnimi, otsvetstvennimi , otzivchivimi.
Ne mogut bit samim soboi daje doma , vsegda v maske., potomuchto boiatsa sebia.
Seks ot latinskogo Secare eto rezat eto, ne tolko postel, seks eto vse, kajdoe deistvie
,fokus vnimania, kajdi sviaz s chemto, smotret TV, slucshat radio, chitat knigi, pisat posti, otvechat, slushat. kushat eto toje obmen energiami, eto toje seks, jizn, vse doljno bit dvustoronnim. Kto otvetstvenni nujno obrashatsa k nemu priamo, tot doljen otvechat,
A ne nebesa ili kaziol otpusheenia.
Glavnoe pravilnaia adresacia., prichinno sledstvennjie sviazi soxranit.
. Eto znachit ix psixika rascheplena, narushena celosnost i privatnost, autonomia, chto vizivaet tiagu k nekrofilii, k tanatosu, chtobi izbavitsa ot falshivoi samosti, eto autoagressia, BDSM prociruetsa na drugix.
Psixopati poluchaut udovolstvie ot razrushenia.
Oni ne mogut dopustit chujogo schastia i svabod , oni xotiat vsex poimet, oni xotiat chtob vse otchitivalis pered nimi.
Eto povedenie slabix i truslivix , kotorix jenshini oshibochno schitaut silnimi. Imi dvijet strax.
Otstranennaia Psixoterapia fsevdoindividuacii eto razrusuenie fsevdo lichnosti, i vozvreshenie v destvo,
K nevinnosti.
Net Sekularizma!, eto lojnoe delenie na materialnoe i duxovnoe, i seichas govoriat chto mi doljni perexodit na duxovnie cennosti, eto vse musjkoi bred obman , ix begstvo ot otvestvennosti i istini , kotorie xotiat skrit istoiru faktov, ix begstvo ot pravosudia.
duxovnoe ne zabota o tom chto budet posle jizni,
duxovnoe, mentalnoe i telesnoe eto chasti odnogo celovo,
duxovnost eto ne otkaz ot materialnoi ili mentalnoi chasti, eto kogda dusha pervichnoe, materialnoe vtorichnie, eto znachit jit polnoi jizniu, bit dushevnim, zabotlivim ,sinxronnim samim soboi a ne bit nekrofilom!
Religia ispolzuetsa chtob skrivat pravdu, kto sldeut etoi iluzii teriat vse, i razum i dushu i jizn, i svabodu , eto programnoe orujie surogat zamena pravdi , prevrashenie naselenie v golem .
u religioznovo izmenennoe sostoiane soznania, otkluchen ot sebia, v apatii., eto religoizni psixoz, zamena , emulacia realonsti. simulacia. i krome psixiatra nikto ne mojet vivesti iz etogo NLP gipnoza,
vse sushestva i flora i fauna duxovnie sushestva!!!!
eto realizuetsa zdes v jizni, v vide osushesestvlenia karmi, spravedlivosti, eto sovest , istina.. chestnost, individualnost, otvestvennost , apokalipsis -eto viavlenie pravdi, raskristie vsego . i t d.
Vera pomogaet sueverie vredit. Vera v chegota , samovnushenie mojet vilechit . eto effect Placebo , polojitelnaia chistaia energia vilechit, negativnoe vina , NOCEBO naoborot . Eto zakoni bioenergetiki.
Esli govorit postoianno nevinovnomu cheloveku ili rastenii chto on vinovat i izolirovat, ono zavianet. chelovecheski potencial zablokiruetsa.
Esli govorit xoroshie slava sushestvo rascvetet i stanet silnim.
Mir proeqcia vashego egoizma. i vse vzaismosvazano.
v Egoisme net shastia, daje esli u vas budet vse matrialnoe i budete idealnim dlia kogota, poka vse ne budut svabodnimi, nikto ne svaboden ot otvestvennosti.
.
"Если бы люди вглядывались друг в друга и замечали друг друга, если бы даны были всем глаза, то лишь одно железное сердце вынесло бы весь ужас и загадочность жизни. А, может быть, совсем и не надо было бы железного сердца, если бы люди замечали друг друга." A. R









Комментариев нет:

Отправить комментарий

Will be revised