понедельник, 29 августа 2022 г.

ბიზნესი უპირატესობას ანიჭებს ხმოვან რობოტებს ქალის ხმით


ბიზნესი უპირატესობას ანიჭებს ხმოვან რობოტებს ქალის ხმით

 https://mobile-review.com/all/press_releases/biznes-predpochitaet-golosovyh-robotov-s-zhenskim-golosom/


2021 წლისთვის სს „MTT“ ბიზნესისთვის  ინტელექტუალური გადაწყვეტილებების პროვაიდერის მონაცემების მიხედვით, კომპანიების 90%-ზე მეტი, რომლებიც მასობრივად მუშაობენ მომხმარებლებთან, ირჩევენ ქალის ხმოვან რობოტებს ტელეფონზე ურთიერთობისთვის. ეს არჩევანი განპირობებულია ესთეტიკური ფაქტორებით: ქალის ხმა უფრო მელოდიური და სასიამოვნო მოსასმენია უცხო ადამიანისთვისაც კი. ფსიქოლოგების აზრით, სწორედ ქალები არიან საკომუნიკაციო ფუნქციის მთავარი მატარებლები და მამაკაცებზე უკეთ ეგუებიან თანამოსაუბრეს ინტონაციისა და მეტყველების სიჩქარის დახმარებით, ითვალისწინებენ აუდიალური აღქმის ყველა მახასიათებელს და თანამოსაუბრეებზე ინფორმაციის გადაცემას. 

ამიტომ არის ასე სასურველი „ქალის მოდელები“ ხმოვანი რობოტის არჩევისას კომპანიის სახელით კლიენტებთან ზარის განხორციელებისას. ცხადია, რობოტის „წინასწარ ჩაწერილი“ ხმოვანი შეტყობინებების შემთხვევაში, ასეთი ფსიქოლოგიური კორექტირება შეუძლებელია, მაგრამ  ემოციური ელფერი, ინტონაციისა და სწრაფი მეტყველების მიმართ ქალების ზოგადი უნარი მაინც მნიშვნელოვან როლს ასრულებს.

„Voice Box-ის მომსახურებას, ან ხმოვან რობოტს, უფრო ხშირად იყენებენ რუსული კომპანიები კლიენტებთან ურთიერთქმედების პროცესების ავტომატიზაციისთვის: შეტყობინებისთვის ბაზაში ახალი აქციების შესახებ, გამოკითხვაში მონაწილეობის მიღების ან მხარდაჭერის სამსახურის შეფასების შეთავაზებისთვის. თითქმის ყველა შემთხვევაში, კლიენტები ირჩევენ სწორედ ქალის ხმას და ამას ხსნიან ჟღერადობის მელოდიურობით, რაც არბილებს უსულო უპიროვნო რობოტთან საუბრის შთაბეჭდილებას“, - განმარტავს ალექსანდრ ნიკოლაევი, კომპანია MTT-ს პროდუქციის განვითარების დეპარტამენტის დირექტორი. საბანკო სერვისებში ინტეგრაციისთვის უფრო სასურველია მამაკაცის ხმა, სადაც საკითხი ძირითადად ფულად ოპერაციებს და ფინანსურ ინფორმაციას უკავშირდება. მყარი ინტონაციები და ნაკლებად ემოციურად შეფერილი მამაკაცის ხმა სოლიდურობას და თავდაჯერებულობას ანიჭებს ხმოვან ასისტენტს, რაც ბანკის კლიენტებს ხიბლავს ისეთ დელიკატურ საკითხებში, როგორიცაა ფინანსური საიდუმლოება და მონაცემთა გადაცემის უსაფრთხოება.

მეტყველების ტექნოლოგიები სულ უფრო მოთხოვნადი ხდება ყველა სახის ბიზნესში, ქოლ-ცენტრებიდან ინტერნეტ კომერციამდე, ყოველწლიურად იძენს პოპულარობას და აჩვევს ცოცხალ ადამიანს ხელოვნურ ინტელექტთან კომუნიკაციას.

კომპანია Just AI-ის მონაცემებით, რუსეთში სასაუბრო ხელოვნური ინტელექტის ბაზრის მოცულობა 2021 წლის ბოლოსთვის 120 მილიონი დოლარი იქნება, 2025 წელს კი 561 მილიონ დოლარს მიაღწევს.

როგორც მსოფლიო ტექნოლოგიური ლიდერები აღნიშნავენ, მეტყველების ტექნოლოგიები, როგორც კლიენტებთან კომუნიკაციაზე დროისა და ფულის დაზოგვის საუკეთესო საშუალება, მომავალშიც აქტიურად იქნება ჩართული ბიზნესში, ამიტომ დარგში ინვესტიციები წლიდან წლამდე იზრდება და კომპანიები ცდილობენ უმოკლეს დროში  მიიღონ უნიკალური გადაწყვეტილება კლიენტთა მასობრივი მომსახურების გასაუმჯობესებლად.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Will be revised