среда, 8 августа 2018 г.

ერთმორწმუნეთა მიტოვება: სახელმძღვანელო ყოფილი ფუნდამენტალისტების და ყველა მათგანისთვის, ვინც თავის რელიგიას ტოვებს“.

ერთმორწმუნეთა მიტოვება: სახელმძღვანელო ყოფილი ფუნდამენტალისტების და ყველა მათგანისთვის, ვინც თავის რელიგიას ტოვებს“. 
        ასევე:
        პირველი ნაწილი: როგორ ამოვიცნოთ რელიგიური ტრავმის სინდრომი
        მეორე ნაწილი: რელიგიის გამო მიღებული ტრავმა
        მესამე ნაწილი: რელიგიის უარყოფის გამო მიღებული ტრავმა
          რელიგიური ტრავმის სინდრომს აქვს თავისი დადგენილი მიზეზი და თან ახლავს ცნობადი სიმპტომების კომპლექტი, ასევე ძალადობის ციკლი, რომელიც ზიანს აყენებს ჯანმრთელობას.
      რელიგიური ტრავმის სინდრომის სიმპტომებია:
       კოგნიტიური: შფოთვა, კრიტიკული აზროვნების დაბალი დონე, საკუთარ შესაძლებლობებსა და მნიშვნელობაზე ნეგატიური წარმოდგენა, „შავ-თეთრი“ აზროვნება, პერფექციონიზმი, სირთულეები გადაწყვეტილებების მიღებისას.
       ემოციური:  დეპრესია, შფოთვა, რისხვა, მწუხარება, მარტოობა, სირთულეები სიამოვნების მიღების დროს, მნიშვნელობის დაკარგვა
        სოციალური:  სოციალური კავშირების დაკარგვა, ოჯახური კავშირების დარღვევა, არაკომუნიკაბელურობა, სექსუალურ სფეროში არსებული სირთულეები, შეფერხებები განვითარებაში.
       კულტურული:  სეკულარული სამყაროს შესახებ ცოდნის ნაკლებობა, უგუნებოდ ყოფნა, სირთულეები კუთვნილების გრძნობის მიღწევაში, ხარვეზები ცოდნაში  (მაგალითად, ევოლუციის, თანამედროვე ხელოვნების, მუსიკის შესახებ)
რელიგიური ტრავმის სინდრომის მიზეზებია:
        რელიგიის ავტორიტარულობა „ტოქსიკურ“ თეოლოგიასთან ერთად, რომელსაც ქადაგებენ ეკლესიაში, სკოლასა და სახლში, იწვევს:
- ბავშვის ბუნებრივი განვითარების ჩახშობას - შეფერხებულია კოგნიტური, სოციალური, ემოციური და ზნეობრივი განვითარება
- აზროვნების და გრძნობითი შესაძლებლობების  დარღვევას - ინფორმაცია კონტროლდება და შეზღუდულია, თავს მოხვეულია რეალობასთან შეუსაბამო მოსაზრება, დამოუკიდებელი აზროვნება და გრძნობა დაგმობილია.
- კონტროლის გარე ლოკუსს - ადამიანი იღებს ცოდნას, და არა აღიქვამს მას დამოუკიდებლად, მოქმედებს ავტორიტეტების იერარქიული სისტემა, თავად ადამიანი არ არის მიჩნეული ცოდნის კარგ და საიმედო წყაროდ.
-  ფიზიკურ და სექსუალურ ძალადობას - პატრიარქალური ძალაუფლება, არაჯანსაღი შეხედულებები სექსუალობაზე, ფიზიკური დასჯა საფუძვლად აქვს ჩადებული დისციპლინას „ძალადობის ციკლი“.
       პირველი ცოდვის და მარადიული ჯოჯოხეთური ტანჯვის დოქტრინას ადამიანისთვის მოაქვს უდიდესი ფსიქოლოგიური სტრესი, თითქოს ორმაგი ჯაჭვით არის შებოჭილი. თქვენ გრძნობთ დანაშაულს და პასუხისმგებლობას, თქვენ გელოდებათ მარადიული სასჯელი, მაგრამ ამას ვერაფერს უხერხებთ. თქვენ აუცილებლად უნდა გაიაროთ გონების გამოცდა, რომელსაც ეწოდება „რწმენა“ - ხსნის გარკვეული უხილავი წყაროს რწმენა  - და ეს რწმენა ატაროთ მთელი ცხოვრება. თქვენ არ შეგიძლიათ, რომ ცოდვა არ ჩაიდინოთ, თქვენ შეგიძლიათ მხოლოდ გააგრძელოთ მონანიება და მიიღოთ პატიება იმ იმედით, რომ აკმაყოფილებთ ღვთის მოთხოვნებს, თუმცა არ იცით, მოხვდებით სამოთხეში, თუ არა.
         აღმოჩნდა, რომ ხსნა ტყუილად არ არის ნაბოძები. გულწრფელად მორწმუნე ადამიანისთვის ეს სირცხვილისა და შვების უსასრულო ციკლში გადაიზრდება. ეს ძალადობის ციკლია. როგორც ერთმა მორწმუნებამ თქვა, „მე ველოდებოდი, რომ ეპისკოპოსთან შეხვედრა თანაგრძნობითა და გამხნევების სიტყვებით სავსე იქნებოდა. მაგრამ ეს უფრო საგადასახადო ინსპექციის შემოწმებას ჰგავდა. მე გამუდმებით ვლოცულობდი, რათა ცდუნებისგან განვთავისუფლებულიყავი. სიმწრისგან ბალიშს მუშტებს ვურტყავდი. მე ბოლო წვეთამდე გამოვდევნე ამ პრობლემის გადასალახად ჩემი რწმენა. მაგრამ ფრაზა „ნუ შემიყვან ცდუნებაში, და დამიცავი ეშმაკისგან“ მე არ დამეხმარა. რა თქმა უნდა,  თავს ვიდანაშაულებდი, ვფიქრობდი, რომ რაღაც ისე არ ხდება ჩემს თავს. ვფიქრობდი, რომ მე ვიყავი უკუღმართი, ბოროტი. საკუთარი თავი მძულდა“.
როგორ შევაჩეროთ ძალადობის ციკლი
          თქვენ შეგიძლიათ ძალადობის ციკლის შეჩერემა, მაგრამ მიუხედავად იმისა, რომ რწმენის თავიდან აცილება შეიძლება კურთხევად იქცეს, მას მეორე მხარეც აქვს. ადამიანი გრძნობს შვებას, როდესაც თავს აღარ აძლევს სხვისთვის მხარის აბმის შესაძლებლობას. ჩნდება თავისუფლების გრძნობა, ახალი ინფორმაციის და ახალი გამოცდილების მიმართ ინტერესი, საკუთარი თავისადმი პატივისცემა, ხასიათის მთლიანობა, მჟღავნდება იდენტურობა. მაგრამ სერიოზული სირთულეებიც არსებობს. ფსიქოლოგიური ტრავმა სწრაფად არ ქრება. პირიქით, ადრეული ბავშვობიდან შთაგონებული ჯოჯოხეთის შიში იმდენად ძლიერია, რომ შეიძლება მთელი ცხოვრება მოსვენებას არ აძლევდეს ადამიანს, მისი რაციონალური გააზრების მცდელობის მიუხედავად. ასეთივე დამანგრეველი შეიძლება აღმოჩნდეს თვითშეფასებასა და თავდაჯერებულობის მიმართ მიყენებული დარტყმა. ამიტომ არის ჩვენს ირგვლივ უამრავი ადამიანი გულნატკენი: მათ დატოვეს ფუნდამენტალისტური რელიგია და განიცდიან რელიგიური ტრავმის სინდრომის შედეგებს. არ უნდა შეგვეშალოს სხვა აშლილობებში. რელიგიური ტრავმის სინდრომს ხშირად აქვს ისეთი აშლილობების სიმპტომები, როგორიცაა: პოსტტრავმული სტრესული აშლილობა, კლინიკური დეპრესია, საგნგაშო ნეირობიპოლაური აშლილობა, ობსესიურ-კომპულსიური აშლილობა, მოსაზღვრე ფსიქოპათია, აშლილობა.


თარგმანი

========

რელიგიური სექტების გავლენა ადამიანის ფსიქიკაზე

ტოტალიტარული სექტების საქმიანობა ითვლება უკანონოდ, რადგან გადაბირების, მათი ღონისძიებების ანონსირების, სარეკლამო და საჯარო გამოსვლების განხორციელებისას, ასევე პოტენციურ ადეპტებთან კერძო შეხვედრებისას ტოტალიტარული სექტების ლიდერები და გადამბირებლები არღვევენ თითოეული ადამიანის უფლებას ფლობდნენ უტყუარ და სრულ ინფორმაციას იმ ორგანიზაციის შესახებ, რომლის წევრობასაც მას სთავაზობენ. ისინი მალავენ ან ამახინჯებენ ინფორმაციას ორგანიზაციის ისტორიის და დოქტრინის, მისი დამფუძნებლების და ლიდერების ბიოგრაფიის შესახებ. სექტების პერიოდული ნაბეჭდი პროდუქცია, ლიტერატურა და სხვა სახის ინფორმაცია, მათ შორის სააგიტაციო ფურცლები და მოსაწვევები სექტანტებების ღონისძიებებზე ხშირად შეიცავენ მცდარ ინფორმაციას ორგანიზაციის რელიგიური ან სხვა კუთვნილების შესახებ, რაც ასევე არღვევს რუსეთის ფედერაციის მოქალაქის უფლებებს.
ყველაფერი ეს არის სექტაში არსებული ნამდვილი მდგომარეობის დამალვის მცდელობა, სადაც რეალურად რეგულარულად და სრულიად კონტროლის გარეშე სახელისუფლო ორგანოებისა  და საზოგადოების მხრიდან სჩადიან დანაშაულს ადამიანისა და საზოგადოების წინააღმდეგ. ძირითადად ეს არის ფინანსური მაქინაციები, დანაშაული სოციალურ სფეროში, ოჯახების დანგრევა, სუიციდზე დაყოლიება, ძალადობა ბავშვებზე, ბავშვებისთვის ადეკვატური პედაგოგიური და სამედიცინო ჩარევის უფლების წართმევა, მკვლელობა რელიგიურ და ფსევდორელიგიურ ნიადაგზე, ტერორისტული აქტების მომზადება და მათი განხორციელება, სხვადასხვა რელიგიებს შორის შუღლის გაღვივება, ადამიანის ფიზიკური, ფსიქიკური და სულიერი ჯანმრთელობისთვის ზიანის მიყენება.
ადამიანის ცნობიერების მაკონტროლებელი სპეციალური ფსიქოლოგიური მეთოდების გამოყენების საშუალებით ტოტალიტარული სექტების მსხვერპლს იძულებით აკავებენ სექტებში, რის შედეგადაც ისინი პრაქტიკულად მოწყვეტილი არიან ნორმალურ, საზოგადოებრივ და ოჯახურ ცხოვრებას, მათ თავს ახვევენ მრავალრიცხოვან ფობიებს, რაც ხდება ნევროზების და სხვა ფსიქიკური აშლილობის მიზეზი.
ასევე განსაკუთრებულ შეშფოთებას იწვევს ტოტალიტარული სექტების ლიდერთა საქმიანობა მათი პოლიტიკური და ეკონომიკური ზეგავლენის ზრდის გამო, როგორც ადგილობრივ, ისე ფედერალურ დონეზე. სექტანტების გავლენის მრავალი აგენტი ლობირებს მათ ინტერესებს უმაღლეს სახელმწიფო დონეზე, რაც ემსახურება მხოლოდ ერთ მიზანს - საზოგადოებაში ტოტალიტარული სექტის გავლენის გაძლიერებას, იმ ქვეყნების საგარეო-პოლიტიკური ინიციატივების დანერგვას, რომლებიც აფინანსებენ სექტების საქმიანობას რუსეთის ფედერაციის ტერიტორიაზე.
აქედან გამომდინარე, მნიშვნელოვანად მიმაჩნია შემდეგი საკითხების შესწავლა:
• რას განიცდიან ადამიანები ზემოქმედების სხვადასხვა მეთოდების ხანგრძლივი, მიზანმიმართული გამოყენების შემდეგ,
• რა სახის ცვლილებები ხორციელდება, რომლებიც დაკავშირებულია ადამიანის ინდივიდუალური ღირებულებების სისტემის რესტრუქტურიზაციასთან, რა არის მნიშვნელოვანი მისი ქმედებების მნიშვნელობის უკეთ გასაგებად,
 • როგორ მიმდინარეობს საზოგადოებასთან ურთიერთქმედება, კერძოდ, რა ცვლილებები ხდება მათ სოციალურ-ფსიქოლოგიურ ადაპტაციაში, რომელზეც დამოკიდებულია თვითცნობიერება, როლური ქცევა საზოგადოებაში, სხვებთან ადეკვატური ურთიერთობები.
ნაშრომის მიზანია: სხვების ინფორმირება სექტების გავლენისგან შესაძლო საფრთხის შესახებ, ფსიქოლოგიური ზემოქმედების მეთოდების განხილვა  სექტების მიერ მათი გამოყენების მაგალითზე, აღნიშნული მეთოდების სექტის წევრების სოციალურ ადაპტაციასა და ღირებულებათა ორიენტაციაზე ზემოქმედების შედეგების შესწავლა.
კვლევის ობიექტია ადამიანის ფსიქიკა, სექტის წევრების სოციალური ადაპტაცია და ღირებულებათა ორიენტაცია.
კვლევის საგანია ადამიანის ფსიქიკაზე გავლენის პროცესი, სექტის წევრთა სოციალური ადაპტაციის და ღირებულებათა ორიენტაციის თავისებურებები.
ამ მიზნის შესაბამისად ობიექტისა და სუბიექტის მიერ დასმული იყო შემდეგი კვლევითი ამოცანები:
1. მიეცეს განმარტება ცნებებს: რელიგია, ეკლესია, სექტა, ტოტალიტარული სექტები, დესტრუქციული რელიგიური ორგანიზაცია, კულტი, რელიგიური ორგანიზაცია, რელიგიური ასოციაცია.
2. შესწავლილი იქნას სექტის ადეპტთა ზემოქმედების მეთოდები ადამიანის ფსიქიკაზე და სექტის წევრების კონტროლის მეთოდები.
3. გამოვლინდეს სექტის ადეპტთა ზემოქმედების შედეგები ადამიანის და პიროვნების ფსიქიკაზე.
4. აღწერილ იქნას სექტაში ადამიანების შესვლის მიზეზები
5. ჩატარდეს ექსპერიმენტული კვლევა, რომლის მიზანია გამოავლინოს, თუ რამდენად შეიცვალა სექტანტების ზემოქმედების შედეგად ადამიანთა მსოფლმხედველობა.
6. გაკეთდეს კვლევის შედეგების ანალიზი და წარმოდგენილ იქნას რეკომენდაციები ადამიანის ფსიქიკაზე სექტის ადეპტთა მეტად საზიანო გავლენის აღმოსაფხვრელად.
ნაშრომის თემის შესაბამისად წამოყენებული იქნა შემდეგი ჰიპოთეზა: სექტების ადეპტებთან კომუნიკაცია ზიანს აყენებს ადამიანის ფსიქიკას.
კვლევის მეთოდად  შერჩეული იქნა ექსპერიმენტი და დაკვირვება.
კვლევის წყაროს წარმოადგენს მორმონთა სექტა ქალაქ ტულაში, რომელიც მდებარეობს მისამართზე: ჟუკოვსკის ქ. 13.
1.
რელიგია (ლათინური religio – „სიწმინდე“, მორწმუნეობა, ღვთისმოსაობა; ციცერონი მას უკავშირებდა ლათინურ religere – შეგროვება, მოკრძალება, დაცვა, კვლავ მოფიქრება). ზებუნებრივის რწმენით განპირობებული სამყაროს გაცნობიერების განსაკუთრებული ფორმა, რომელიც მოიცავს ქცევის მორალური ნორმების, რიტუალების, საკულტო ქმედებების კრებულს და ადამიანთა გაერთიანებას ორგანიზაციებში (ეკლესიაში, რელიგიურ თემში). ამერიკელი ანთროპოლოგი კ. გირცი (C. Geertz), რომელიც შეისწავლიდა „რელიგიის ანალიზის კულტურულ ასპექტს“, განმარტავს მას, როგორც სიმბოლოთა სისტემას, „რომელიც ძლიერ ადამიანებს უქმნის ყოვლისმომცველ და სტაბილურ განწყობას და მოტივაციას, უყალიბებს იდეებს ცხოვრების ზოგადი წესების შესახებ და აძლევს მათ რეალობის შთაბეჭდილებას იმგვარად, რომ ეს განწყობა და მოტივაცია წარმოჩენილია, როგორც ერთადერთი რეალური“. ამავე დროს, თეოლოგები ამტკიცებენ: რამდენად ყოვლისმომცველიც არ უნდა იყოს რელიგიის განმარტება, ურწმუნო ადამიანს არ შეუძლია გაიგოს და განსაზღვროს მისი არსი.
რელიგიური ორგანიზაცია საზოგადოებაში ასრულებს საკრალურთან ურთიერთობის შუამავლის ფუნქციას.
რელიგიური ორგანიზაცია რელიგიური გაერთიანების ერთ-ერთი ფორმაა, რუსეთის ფედერაციის მოქალაქეთა და სხვა პირთა ნებაყოფლობითი გაერთიანება, რომლებიც მუდმივად და კანონიერ საფუძველზე ცხოვრობენ რუსეთის ფედერაციის ტერიტორიაზე. რელიგიური ორგანიზაცია იქმნება რწმენის ერთობლივი აღიარებისა და გავრცელებისათვის და კანონით დადგენილი წესით დარეგისტრირებულია, როგორც იურიდიული პირი (1997 წლის 26 სექტემბრის ფედერალური კანონი „სინდისის თავისუფლებისა და რელიგიური გაერთიანებების შესახებ“).
რელიგიური ორგანიზაცია, მისი საქმიანობის ტერიტორიული სფეროდან გამომდინარე, დაყოფილია ადგილობრივსა და ცენტრალიზებულზე (შედგება არანაკლებ სამი ადგილობრივი რელიგიური ორგანიზაციისგან). ადგილობრივი რელიგიური ორგანიზაციის დაფუძნება შეუძლია რუსეთის ფედერაციის არანაკლებ ათ მოქალაქეს, რომელიც გაერთიანებულია რელიგიურ ჯგუფში, აქვს ამ ტერიტორიაზე მინიმუმ 15 წლის განმავლობაში არსებობის დამადასტურებელი დოკუმენტი, გაცემული ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოების მიერ, ან იმავე სარწმუნოების ცენტრალიზებული რელიგიურ ორგანიზაციაში შესვლის დამადასტურებელი დოკუმენტი, რომელიც ამ ორგანიზაციის მიერ არის გაცემული.
რელიგიური ორგანიზაცია ასევე აღიარებულია, როგორც ცენტრალიზებული რელიგიური ორგანიზაციის მიერ, მისი წესდების შესაბამისად, შექმნილი დაწესებულება ან ორგანიზაცია, რომელსაც აქვს რელიგიური გაერთიანებების მიზნები და თვისებები, მათ შორის მმართველი ან საკოორდინაციო ორგანოს ან დაწესებულების, ასევე პროფესიული რელიგიური განათლების დაწესებულების.
ასოციაცია (ლათინური associatio - კავშირი) წარმოადგენს ორმხრივი თანამშრომლობის მიზნით შექმნილ ფიზიკურ და/ან იურიდიულ პირთა ნებაყოფლობით გაერთიანებას, რომელმაც უნდა დაიცვას მათ გაერთიანებაში შესულ წევრთა ავტონომია და დამოუკიდებლობა. ასოციაცია წარმოადგენს გაერთიანების,  ერთობლივი ქმედებების, ეკონომიკური სუბიექტების ურთიერთდახმარების ყველაზე „რბილ“ ფორმას.
სექტა წარმოადგენს რელიგიურ ჯგუფს, რომელიც უპირისპირდება ქვეყნის ან რეგიონის ძირითად კულტურულ რელიგიურ თემს (ან რამდენიმე თემს), რომელიც არ ეკუთვნის არც ერთ მსოფლიო (ქრისტიანობა [მართლმადიდებლობა, კათოლიციზმი, პროტესტანტიზმი], ისლამი, ბუდიზმი) და ეროვნულ რელიგიას (იუდაიზმი, ინდუიზმი).
ეკლესია
1) სასულიერო პირების და მორწმუნეების რელიგიური ორგანიზაცია, რომლებსაც აკავშირებს საერთო რწმენა და რიტუალები.
2) შენობა, სადაც მიმდინარეობს ქრისტიანული ღვთისმსახურება; ტაძარი.
ტოტალიტარული სექტებია განსაკუთრებული ავტორიტარული ორგანიზაციები, რომელთა ლიდერები ცდილობენ მოიპოვონ ძალაუფლება მათ მიმდევრებზე, გაუწიონ მათ ექსპლუატაცია, ხოლო თავის განზრახვებს მალავენ რელიგიურ, პოლიტიკურ-რელიგიურ, ფსიქოთერაპიულ, რეკრეაციულ, სამეცნიერო-შემეცნებით, კულტურულოგიურ და სხვა საქმიანობის ნიღაბქვეშ.
ტოტალიტარულ, დესტრუქციულ სექტას ხელმძღვანელობს ქარიზმატული ლიდერი ან ორგანიზაციის ლიდერთა ჯგუფი, რომელიც იყენებს საჯაროდ დაგმობილი მეთოდებს, რათა მიიზიდონ, აკონტროლონ და შეინარჩუნონ თავისი წევრები მანიპულირებად გარემოში, რაც ზიანს აყენებს ადამიანებს და მთლიანად საზოგადოებას.
ტოტალიტარული სექტა, უდავოდ, ანტისოციალური მოვლენაა. ტოტალიტარულ სექტაში გაწევრიანება აუცილებლად იწვევს პიროვნების დესტრუქციას, ფსიქიკური და ფიზიკური ჯანმრთელობის განადგურებას. ინგრევა ოჯახიებ, იღუპებიან ადამიანები.
ტოტალიტარული სექტა, როგორც ეს მოსწრებულად აღნიშნა თანამედროვე სექტატნიზმის რუსმა მკვლევარმა, პროფესორმა ა. ლ. დვორკინმა, შეიძლება შევადაროთ ცეცხლს ხორბლის მინდორზე, როდესაც ცეცხლოვანი რკალი მხოლოდ იზრდება, სულ უფრო მეტ საწვავს შთანთქავს და ტოვებს მხოლოდ განადგურებულ ადამიანებს და მათ დანგრეულ ცხოვრებას.
თითოეული ტოტალიტარული სექტის ისტორია ადამიანის ტანჯვის ამბავია. ყოველი სექტის უკან დგას დანაშაულებათა ძალიან გრძელი სისხლიანი კვალი, რომელიც, თითქოსდა ჩაიდინეს „სიკეთის“, „განწმენდის“ და „ხსნის“ სახელით. ცოდნა იმისა, თუ რას იწვევს სექტაში გაწევრიანება, დაუფიქრებელი მიღება და რწმენა ახლადმოვლენილ ღმერთთა და გურუთა სიტყვებისა, სექტანტური იდეოლოგიის ბრმა თაყვანისმცემა, დაეხმარება საზოგადოებას თავიდან აიცილოს შემდგომი შეცდომები.



====
The truth is simple, but the ways of obscuring the truth are complex." - Gangaji
There is only one absolute Truth, and all other truths emanate from it. When you find that Truth, your actions will be in alignment with it. Human action can reflect that Truth, or it can reflect illusion. Can the Truth be put into words? Yes, butthe words are, of course, not it. They only point to it. The Truth is inseparable from who you are. Yes, you are the Truth. If you look for it elsewhere, you will be deceived every time. The very Being that you are is Truth. Jesus tried to convey that when he said, ‘I am the way and the truth and the life.’ These words uttered by Jesus are one of the most powerful and direct pointers to the Truth, if understood correctly. If misinterpreted, however, they become a great obstacle.

Jesus speaks of the innermost I Am, the essence of identity of every man and woman, every life-form in fact. He speaks of the life that you are. Some Christian mystics have called it the Christ within; Buddhists call it your Buddha nature; for Hindus, it is Atman, the in-dwelling God. When you are in touch with that dimension within yourself — and being in touch with it is your natural state, not some miraculous achievement — all your actions and relationships will reflect the oneness with all life that you sense deep within. This is love. Laws, commandments, rules and regulations are necessary for those who are cut off from who they are, the Truth within." - Eckhart Tolle








"რელიგია- ეს არის უნიკალური სპეცპროგრამების ნაკრები,რომელიც შექმნილია ადამიანების დასაშორებლად ბუნებასთან! რელიგია კლავს და ანადგურებს ყველაფერ იმას,რაც ასე ბუნებრივია ადამიანისთვის!"


"ახალი პოპულიზმი საზოგადოებაში არსებულ ღირებულებებს ანადგურებს: ღარიბები და ავადმყოფები არავის ჭირდება .
დეჰუმანიზაცია ფაშიზმისკენ პირდაპირი გზაა."



http://zovu.ru/index.php?dn=news&re=print&id=2347




http://rushist.com/index.php/philosophical-articles/2849-filosofiya-fejerbakha-kratko


Working on our shadow is not only working on our repressed weaknesses, but also on our qualities that we don’t allow to be expressed. Make room for your higher development, allow yourself to live up to your higher possibilities, let the creation of yourself resume itself in a psycho-spiritual journey toward your true self…

"[...] looking at what happened in 1914 – or for that matter at all that is and has been happening in human history – the eye of the Yogin sees not only the outward events and persons and causes, but the enormous forces which precipitate them into action. If the men who fought were instruments in the hands of rulers and financiers, these in turn were mere puppets in the clutch of those [hidden/hyperdimensional] forces. When one is habituated to see the things behind, one is no longer prone to be touched by the outward aspects – or to expect any remedy from political, institutional or social changes; the only way out is through the descent of an [embodied] consciousness which is not the puppet of these forces but is greater than they are.” ~ Sri Aurobindo



Maslow's hierarchy of needs, while the have their place, never really "satisfied" me and I always thought they were very limiting. Over the years, I've realized more and more that these needs are actually based on Matrix-living under the influence of the "General Law" (biological survival) of common man/woman "living in the wilderness" as Mouravieff wrote about in Gnosis without having a link to the Divine and aspiration (beyond self-actualization which is merely personality development most often based on ambition), a deeper soul calling that transcends all these "needs" - some of them are actually based on personality (formed by social/cultural programming) rather than essence. That is not to say that Malow's needs are to be completed discounted. However, once you answer the call and follow you bliss, something that truly inspires you, and in particluar embark on the path towards awakening, a whole other life awaits you after crossing the threshold into the unknown which cannot be encapsulated into a closed pyramid of "needs". Joseph Campbell wrote about that as well and mirrors some of my own insights: "As I was reading one of Abraham Maslow's books, I found a sort of value schedule, values that his psychological experiments had shown that people live for. He gave a list of five values: survival, security, personal relationships, prestige, and self-development. I looked at that list and I wondered why it should seem so strange to me. I finally realized that it struck me as strange because these are exactly the values that mythology transcends. Survival, security, personal relationships, prestige, self-development— in my experience, those are exactly the values that a mythically inspired person doesn't live for. They have to do with the primary biological mode as understood by human consciousness. Mythology begins where madness starts. A person who is truly gripped by a calling, by a dedication, by a belief, by a zeal, will sacrifice his security, will sacrifice even his life, will sacrifice personal relationships, will sacrifice prestige, and will think nothing of personal development; he will give himself entirely to his myth. Maslow's five values are the values for which people live when they have nothing to live for. Nothing has seized them, nothing has caught them, nothing has driven them spiritually mad and made them worth talking to. These are the bores. (In a marvelous footnote to an essay on Don Quixote, Ortega y Gasset once wrote, "A bore is one who deprives us of our solitude without providing companionship.") The awakening of awe is the key here, what Leo Frobenius, the wonderful student of African cultures, called Ergriffenheit, being seized by something so that you are pulled out. Now, it's not always easy or possible to know by what it is that you are seized. You find yourself doing silly things, and you have been seized but you don't know what the dynamics are. You have been struck by that awakening of awe, of fascination, of the experience of mystery — the awareness of your bliss. With that, you have the awakening of your mind in its own service. The brain can enable you to found a business in order to maintain your family and get you prestige in the community; given the right mind, it can do these things very well. But the brain can also impel you to give all that up because you become fascinated with some kind of mystery." - Joseph Campbell

"There is no security in spiritual partnership. Spiritual partners are together to grow spiritually, not sooth one another's fears. On the contrary, they support one another in experiencing their fears and healing the sources of them. Spiritual partners are patient and caring, but patience and caring are not enough to keep them together. They appreciate one another, but appreciation is not enough either. They love one another, but even love is not enough. Only commitment to creating authentic power can keep spiritual partners together through the challenges of unearthing, experiencing, and healing frightened parts of their personalities. Five-sensory individuals in old type relationships commit to one another, their relationships, and their five-sensory goals. Spiritual partners commit to growing spiritually into supporting one another in growing spiritually." - Gary Zukav



"Purpose is realized by taking the journey, not by establishing a favorable or fascinating explanation or a definition for oneself. Purpose is not a justification. It does not compensate for anything. Purpose is something that is waiting for you to discover. You can only discover it by taking the journey, by following the way, by learning as you go and by gaining the greater perspective and understanding that one acquires as one matures in The Way of Knowledge. You have come bearing gifts for the world. Your greater purpose is embodied in this idea. Because of your origin and your destiny, you have something greater to give to the world, something that the world cannot give to you. Your gift is hidden within you like a secret cargo, but you cannot gain access to it until you have advanced. Then it will begin to emerge, slowly and incrementally, all on its own. The impatient, the ambitious, the zealous and the fanatical cannot travel this way, for they cannot abide with a greater journey. They cannot be without definitions or explanations because they are too unstable to do so. Your calling in life is very specific. It involves engaging with certain people for specific reasons at certain junctures of your life. The greater purpose that you share with everyone is to keep Knowledge alive in the world and to bring something from your Ancient Home into the world. This is a definition that you can abide with because it will not limit you and it will not deceive you, but go no further in your definitions. Allow the manifestation of your purpose to take place naturally, as it will if you follow in The Way of Knowledge. Your purpose now is to prepare to gain a greater understanding of the world, the world's evolution and the world's destiny. Within this larger context you will gain a new vantage point for understanding your role in the world and your reason for coming here. As you come to realize that your purpose is not for you alone, then you will realize that you must not allow yourself to become self-possessed or self-absorbed. Indeed, the great liberation is a liberation from this self-absorption which returns you to life with an open mind and with all of your faculties fully activated. Those who are self-possessed cannot see beyond their own mental states, feelings, thoughts, emotions, changing attitudes, fixed beliefs and so forth. What can they bring to the world but their own confusion and their own isolation? Your first freedom is freedom from your own mind. This is freedom from your past, which represents your mind at this moment. This is your personal mind; it is not the Greater Mind of Knowledge. This is the mind that the world has conditioned. This is the mind that you must utilize now in a new way. Often, when people speak of purpose, they speak of the end result instead of the process of reaching that result. This, of course, is quite meaningless and has no lasting value. People claim what they believe they are now or will become, and they consider this to be a definition and a declaration of their purpose. Do not deceive yourself with these fantasies. The ones who will succeed are the ones who focus on their preparation and allow the course of their life to unfold without determining its result and without determining what it will look like, how it will be and so forth. Here you must develop a great and growing faith in yourself, in the beneficence of those people who assist you, in the Unseen Ones who guide you and help you and in the power and presence of Knowledge within you. Without this trust, you cannot begin, and you will not be able to proceed. However, because these are living realities for you, you can proceed and you must proceed. But you must leave your need for self-assertion and self-validation behind. You are entering new territory. You do not know what it means. You do not know how it is going to look. You do not know what will happen next. This is being open to life. This is being present to life. This is being without assumptions. Here the mind can truly integrate itself in present time and escape the prison of its past associations. Purpose is a process; it is not a definition. It is not a validation. It is not a form of self-comfort. It is something that awaits you. It is a great journey. It is a door that is open to you now, a door that you can pass through. It is a journey where you do not lead yourself alone, but instead become a part of the greater education that exists throughout the universe. This journey requires phenomenal self-honesty. Humility, honesty, openness, discernment, restraint, discretion, tolerance and compassion — these are qualities that result from preparation and advancement in The Way of Knowledge. These things are what provide inspiration and true ability in life. With greater awareness comes a greater ability. This all comes from Knowledge. Here you are asked to follow, to respond and to learn the great lessons in discernment, discretion, communication and affinity. These lessons are inherent in the preparation itself. Accept that the journey is great. It is marvelous. It is at times difficult. But in all ways it refines you. It washes away that which is nonessential in you and reveals that which is permanent and meaningful. Your real purpose and calling become apparent when all that hides and conceals them has fallen away, and what is left is what is real, and that becomes welcomed and embraced." - Marshall V. Summers

Albert Pike quotes (showing 1-30 of 32) “What we do for ourselves dies with us. What we do for others and the world remains and is immortal.” “What we have done for ourselves alone dies with us; what we have done for othersand the world remains and isimmortal.”



"Living in the head and experiencing all our thinking there distorts and impoverishes our sense of being and belonging, because when thinking cuts itself off from the body, it cuts its lifeline to reality. The body holds the deepest currents of our being, and is our bridge to the life of the world around us – the being of the world. By separating the center of our thinking from all that, we enter a kind of alienation that makes us feel like spectators on the events that surround us.

Furthermore, we start managing from on high what we cannot experience, because head-centric thinking is keen to create structures of control, systemization, judgment and acquisition. But being out of touch and off balance ourselves, we can only seed more imbalance with every willful, managerial impulse – even when our impulses spring from an agenda that seeks to improve things.

The desire to behave ethically, if coming from a place of disconnected reason, will necessarily focus on fixing how our behavior affects the material world; because disconnected reason tacitly expresses a contempt for the body, it will overlook the problem of how our relationship with the body affects our behavior. This is our blind spot – and it is a towering liability, because our relationship with the world can only mirror and express the relationship we have with our own bodies. Having estranged ourselves from the body and its wisdom, we find ourselves also estranged from the world and its wisdom."

- from "The Embodiment Manifesto" by Philip Shepherd
http://philipshepherd.com/manifesto/


https://earthspiritaction.com/2011/09/07/what-can-nature-teach-us-about-peace/




“Truth seekers” can waste a lot of time and energy going down the “rabbit hole”, getting hooked/addicted to external information and “sensationalism” that has very little to do with “truth seeking”. In their attempt to “figure things out”, they can get lost in the “theory abyss”, especially if there is a personal lack of discernment, and Being has not caught up with Knowledge.

Gathering intellectual information alone does not help you (nor the world) in the long run, and most often results in self-delusion because Understanding/Wisdom (embodied knowledge) is lacking  [as discussed in the triad of Knowledge – Being – Understanding earlier]. Another trap is to focus on just one topic or area alone, for this can create a tunnel vision of inflexibility (or even dogma, if one is very attached to a certain view). This observation isn’t intended to invalidate the many amazing renegades who have done tremendous work in their particular field of expertise, many of whom I have learned from myself. I am simply pointing out the importance of a holistic approach that addresses body, mind, and spirit, which is more and more needed in this day and age.

To be clear, anyone who wants to awaken and seek truth needs to step into the unknown and go down the “rabbit hole”: to read, study, learn (un-learn) to the best of their abilities, and question everything they have been told and taught by official culture. This process is also different for each of us, depending on our personal lessons and talents. Hence, it’s not about all of us becoming “scholars” and study/researching everything there is to read/view, which would be ridiculous and impossible anyway.

However, if the process of intellectually gathering information in the pursuit of truth is not matched with the necessary inner work, the mind will trick you, and you will get lost in the rabbit hole, as I’ve seen with many well-meaning “truth seekers” and researchers. I got stuck in this ‘mind-minefield’ at some point myself. I don’t take myself out of the equation because I learned the “hard” way. It happens when we lose focus of the principle aim (emancipation) and get distracted by curious fascination. This is not meant to denounce curiosity, but curiosity alone is not enough.

Knowledge acquired through study in the pursuit of truth is an essential – but only temporary – stage of awakening. It helps us to de-condition ourselves from social, cultural, and educational programming (pushing through our own cognitive dissonance) while we learn about critical thinking, logic and how to use the mind properly as a “tool”. However, Gnosis (higher Knowledge) can not be perceived by the mind alone, nor can it be intellectually understood. In order to receive and anchor Gnosis, the vessel needs to be built via esoteric self-work and embodiment.

In other words, our level of Being determines how much higher Knowledge we can access via direct experience – tuning into nature, the “universe”, and the present moment in our daily lives, where we are constantly being informed by spirit and the vast living library of interconnectedness. This Knowledge is impossible to put into the limiting constructs of language. You cannot access Gnosis via reading alone, for it resides beyond our five-sensory perception. This is also the gateway towards receiving and experiencing Higher Love of the Divine, which is beyond the love we experience (or “think/feel” it is) in the lower separate-consciousness state of ego/personality identification.

We should be mindful not to forget the most important part of seeking truth and its purpose: to assist us in our personal embodiment/self-work and collective “ascension” process so as to align with Divine Will (via anchoring to higher frequencies) in order to TRANSCEND the Matrix, and not get caught in shadow dance/projection, or will-fully trying to “fight” it. As embodied frequency anchors, we have far more positive effects to offer to others (and the Collective) than just sharing information and trying to wake up others via intellectual discourse alone. Again, it’s all about frequency and vibration.

The process of “Awakening” is not just about gathering information and becoming a walking encyclopedia of how the world is controlled. Of course, having a solid understand of the Matrix Control System (in particular the hyperdimensional Matrix) and how it operates is a key aspect of the journey (“know thy enemy”), but when we get caught up in trying to figure everything out intellectually, we’ll hit a wall, especially since we are subjected to manipulation that is outside of our five sensory perception. It is about making the darkness conscious, NOT dwelling on it to the point that we only see darkness in the world, thus getting stuck there.

This can also result in seeing “evil” and “conspiracies” where there are none (as a result of shadow projection and paranoia), and this will keep you trapped in the lower frequencies – which is where the Matrix Control Systems wants your consciousness to reside. You can only transcend it, you cannot transform it. After all the rabbit-holing you do, if you don’t get stuck and lost, you will ultimately face a mirror, looking straight at yourself – and that is where the real works begins: with yourself.

~ From TIMELINE-REALITY SPLIT, FREQUENCY VIBRATION, AND THE HIDDEN FORCES OF LIFE


[ Art by Cameron Gray]
"Все, что рождается в сердце, навсегда в нем остается. Можно только смириться, стараться скучать все тише и тише с надеждой когда-нибудь научиться просто помнить".
Эльчин Сафарли


Working on our shadow is not only working on our repressed weaknesses, but also on our qualities that we don’t allow to be expressed. Make room for your higher development, allow yourself to live up to your higher possibilities, let the creation of yourself resume itself in a psycho-spiritual journey toward your true self…

U can’t understand anything outside urself, this is why science can only understand machines but no natural reality


miracle cannot cure trauma, Miracle is the product of touching the shadow, Not to wash off the shadow



God is not conditional , the false church made everyone afraid of god, the question is can we match gods unconditionality










































All religions are based upon fear and sex. The cross is one of the most ancient phallic symbols. Christian women wear golden, phallic symbol crosses hanging around their necks and are unaware of what they are wearing! "
Sex=secare=Division to eros (female) and thanatos (male)
==
"Through Dionysus, we experience soul in matter; the imaginal aspect of reality, and the reality aspect of imaginal life. There is no mind-body split, here. There is no clear distinction between sanity and insanity. Dionysus' madness is characterized as ritualistic enthusiasm. This energized enthusiasm is abandonment of ego-consciousness. Bisexuality here implies the internal mingling of male and female, active and passive, life and death. This does not come about through "will" but through acceptance. Dionysus maintains his undivided state by not being too analytical (Apollonic). His style is to synthesize. He intimates a polytheistic approach to psychology which recognizes and embraces many archetypal perspectives.
Dionysus can be associated with the tendency to psychological fragmentation, psychological femininity, bisexuality and hysteria, according to Imaginal Psychologist, James Hillman (The Myth of Analysis). Hillman suggests that "Dionysus is mainly a god of women. Though he is male and phallic, there is no misogyny in this structure of consciousness because it is not divided from its own femininity. The change that is indicated by Dionysus is one where female is not added to or integrated by male; rather, the image shows an androgynous consciousness, where male and female are primordially united."
The mytheme of Dionysus not only concerns this archetypal bisexuality, but also reflects the magical image of Tiphareth (from the Qabalistic Tree of Life), the Divine Child. "Dionysus as child refers to a view of reality which is not divided. This perspective would not exclude the child for the sake of maturity, since the child is the synthesis itself.
Tiphareth is the sphere of the Heart Center, and its archetypal images include the sacrificed god and the magical child. They are a key to heart-level initiation. In the Dionysian worldview "affliction would not be divided from its own potential of nursing, which is constellated by the suffering and childishness." This nursing often appears in real life as the codependent caregiver of the addicted individual -- the rescuer, who gives 'the milk of human kindness' till it hurts. "The torn and rendered suffering is not healed by the medicine of Apollo, but becomes an initiation into the cosmos of Dionysus." Dionysus reflects the plurality of the self in his fragmentation and is thus the archetype of a polytheistic approach to life, which sees the dynamics of many god/goddesses in constant interaction.
Hillman stresses that "a Dionysian ego must express bisexuality. ...His dismemberment is the fragments of consciousness strewn through all of life, through every erogenous zone and plexus of our physical bodies. In him the bisexual pair are united...Bisexuality combines not only male and female; it also brings together life and death. One aspect of life is riven so that another aspect -- the psychic and called "death" -- can reach awareness. Life can only be understood in terms of the soul's one certainty: death. Approximation to the hermaphrodite is a death experience; the movement into death proceeds through bisexuality. Death and bisexual consciousness are what Dionysus involves.
Dionysus represents a radical shift of consciousnesss where...another consciousness would enter into us as we approximate our own bisexuality." Dionysian consciousness may be characterized as follows: "We would have the experience of passivity and an inability to proceed very far against nature. We would be aware of a fundamental defect and lacuna in our consciousness and of a dependency upon something else, out of which it comes. This lacuna of the feminine void is not to be overcome, fulfilled, completed. Rather the emptiness is the completion, so that this lacuna becomes the place of reflection, the place of psychic awareness, and offers the space of carrying and containing; it is psyche itself.
Movement of the Dionysian libido comes and goes. The ego cannot control these movements
The movements of libido are mythical events in which we participate, and as such they are objective.
Connecting the flux of libido to an archetypal dominant gives depression a religious aspect; a crisis of mood, energy and also belief...the movements are respected as natural and necessary to the libido itself." "This is a body-consciousness, giving a somatized awareness of self in concrete, actual behavior. Transforms that old frustration of reflection divided from action, where consciousness is conceived mainly in terms of speech and mind, giving over the unconscious to the body and its "acting out." Body is no longer the realm only of abyss and passion; it might now fill up with slowness and interiority.
Hysteria somatizes consciousness. Psychic events become body events; meanings enter behavior. Hysterical reactions are attempts to refind nature, a prodromal bisexuality showing the feminine need for initiation into body, life, and love in Dionysian terms." Psychotherapy reaches its ultimate goal in the wholeness of the conjunction of masculine and feminine, in the bisexuality of consciousness. Bisexuality, that incarnation of durable weakness and unheroic strength is found in the archetypal image of Dionysus.
"Bisexual consciousness here means also the experience of psyche in all matter, the fantasy in everything literal, and the literal too, as fantasy; it means a world undivided into spirit and matter, imaginal and real, body and consciousness, mad and insane. In terms of the ego and its life, analysis may be Dionysian in experience: a prolonged moistening, a life in the child, hysterical attempts at incarnation through symptoms, an erotic compulsion toward soul-making." "The therapeutic goal of the coniunctio (the royal marriage of solar and lunar consciousness) would now be experienced as a weakening of consciousness, in the former sense of that notion, rather than an increase of consciousness through "integrating" the anima.
The coniunctio would now be weird and frightening, a horror and a death, inclusive of psychopathology...sacrifice of the mind's bright eye...It means an effeminization in the sense of a loosening and a forgetting, a permanent regression to the childlike half-creature, a permanent "softening of the brain", a true loss of what we have long considered to be our most precious human holding: Apollonic consciousness." We are "obliged to stay within the mess of ambivalence, the comings and goings of the libido, letting interior movement replace clarity, interior closeness replace objectivity, the child of psychic spontaneity replaces literal right action.
Dionysus means the undivided, an early meaning of that word being 'knowing with.' 'Consciousness' once meant 'knowing together,' a shared secret. We cannot go it alone, or know it alone. Our consciousness cannot be divided from the other...It is his nature to leak and flow into communion, co-mingling of souls, thiasos, community, a communal flow with the complexes, a co-mingling of consciousness with the 'other' souls and their Gods, a consciousness that is always infiltrated with its complexes, flowing together with them."
John Bradshaw, On the Family, Homecoming, Healing the Shame that Binds You
Psychotherapy and Alchemy, Edward Edinger
Hysteria: the Mythical Syndrome", Neil Micklem
Dionysus in Jung's Writings", James Hillman
Psychodrama: Resolving Emotional Problems through Role-Playing, Lewis Yablonsky, Gardner Pub,
1981
Psychodrama, Adaline Starr, Nelson-Hall, 1977

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Will be revised